دستگیری سارق محتویات خودرو 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو خبرداد و گفت: متهم به ۱۲ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.  

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۱۹ آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان قفیلی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند. 

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد. 

او با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: با ایجاد طرح مهار، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ نظری گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ عدد آمپلی، دو جفت باند، ۲ ضبط و ۲ قبضه سلاح سرد همگی سرقتی مجموعا به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

او افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار